|
Hej alle sammen, ville lige hører om der er nogle der er stødt på en løsning mht at få AOC til at virke med dx10 i windows 7?
Har kigget lidt på nettet, og den eneste løsning jeg kan se er at man installere vista drivere før 185.xx fra Nvidia (ATI skulle ikke have de her problemmer)
Men de skulle også være horrible at spille med med det FPS loss man får!!
Evt prøv at køre dx10 - .exe filen som lægger i din aoc mappe i stedet for at skifte ingame... Burde virke uanset hvad driver man har ![]()
edit: dx10 er jo også en "windows vista exclusive" vilket godt kan tyde på du må vente på dx11 som nok vil blive understøttet i aoc i næste expansion (rise of the godslayer)![]()
Last edited by marcus2630 (2009-10-25 23:03:19)
DX er bagudkompatibelt så DX11 burde ikke skabe problemer i DX10 spil. Så det er enten en fejl i AoC, gfx driver eller selvfølgelig problemer med Win7 i ældre applikationer.
Jeg oplever ingen problemer. Jeg GeForce 8800 GT og de nyeste driver der til. 191.xxx tror jeg nok de er oppe på nu.
marcus2630 wrote:
edit: dx10 er jo også en "windows vista exclusive" vilket godt kan tyde på du må vente på dx11 som nok vil blive understøttet i aoc i næste expansion (rise of the godslayer)
Mener du så ikke at der er DX10 i Win 7 eller hvad? For så tror jeg nok du tager lidt fejl ![]()