|
Hey derude.
Jeg, som så mange andre, er begyndt at spille Boderlands.
Jeg søger dog nogle mates at spille online med, da jeg regner med, at det vil forbedre spilleoplevelsen en hel del.
Smid mig en PM eller skriv her, hvis du er interesseret.
Mvh
Peter
EDIT:
Hvis nogle kan hoste, så ville det være meget rart!
Last edited by Odyzeus (2009-11-01 20:12:32)
Jeg sidder med tre af mine venner og spiller det. Men i dag har vi ikke kunne spille sammen. Det ser ud til at der er en masse problemer med at joine hinanden.
Mange problemer.
Har i dag prøvet med både Hamachi og GameRanger på alle mulige måder.
Tror I man kan forvente en update snart?
Håber snart de releaser en, for det er da til at blive skør over. Vi har også prøvet a bruge Hamachi og alle mulige mærkelige guides, men der er bare intet der virker.
hmm, jeg har ingen problemer haft entil vidre, men har også kun spillet det ved et lan-party så det kan være at det er fordi vi brugte samme net. Er jeres købt over steam eller er det retail?
Er pt lvl 46 sammen med 2 af mine venner.. Vi blev nød til at bruge programet Tungle, det er stadig i beta, og det er på tysk, men det virker til LAN play i borderlands.. Du er da velkommen til at joine os ![]()
Hmm, okay ![]()
Jeg er godt nok ikke så højt lvl, men vil da lige kigge på det. Om så på programmet om det er..
Men fungerer det der program godt?
Det virker fint, ja, du downloader det, laver et account (det er gratis) og slutter dig til et room.. så minimerer du bare programet, og starter Borderlands.. alle servers i det room du er i, vil du så kunne se som lan servers i borderlands, simpelt og nemt ![]()
Okay, lidt ligesom GameRanger? (Hvilket vi ikke fik til at virke)
Eller Hamachi? Hvilket heller ikke virkede for os..
Og nu når jeg søger på det, så får jeg kun sådan noget iPhone-synkroniseringssoftware? Kan du linke? ![]()
Mig og min ven har som sagt ikke haft nogle problemer med Borderlands, at all, med Hamachi.. Det kræver dog dem du joiner også har Hamachi...
Har oprettet en Gruppe på Hamachi..
Borderlands.dk
1234
Alle skal være velkommen til at joine ! ![]()
Er dog ikke andre end mig på pt ![]()
Last edited by DanishEagle (2009-11-02 16:46:34)
Altså startede ud med problemer med at joine, men så ham jeg spiller med (Host) han forwardede de tilstrækkelige porte, og så fungerede shittet bare
Forresten, hamachi fungere også helt fint, i mangler måske bare at sætte det i første prioritet via netværksforbindelser.
#12 Jeps.. Efter det er gjort virker det perfekt !
Okay, jeg kigger på det. Tak ![]()
Tunngle virker perfekt
lige som hamachi kan dine venner også joine jeres lan game ude fra hvis hoste har det kørende i background
Trusty og jeg fik det til at virker perfekt
!
Okay,
Evt. tilføj min gamespy hvis I vil spille
goldschmidt.peter
Har også hentet Tunngle nu og har prøvet at oprette LAN game, men det ser ikke ud til at jeg kan hoste.. Er der nogle der kan fortælle mig hvilke porte jeg skal åbne for at det kan lade sig gøre?
Elly. Det står på tunngle's hjemmeside + tror også siden bliver åbnet hvor portene står, når du åbner tunngle ? ![]()
Det virker med Hamachi, hvis man gør sådan så Hamachi er det primære netværkssted eller hvad det hedder.
Mange tak for hjælpen ![]()