|
Sidder lige nu og mangler et nyt FPS spil og da jeg aldrig har prøvet et eneste Call of Duty spil tænkte jeg på at benytte Steams -40% på Modern Warfare, men sidder og bliver lidt i tvivl om min spand kan kører det nogenlunde optimalt... jeg sidder lige nu på en Intel Core 2 Duo CPU 2 GHz, 2 gigabyte ram og et NVIDIA Quadro 512mb graffikkort.
Har min spand en lille chance for at kunne kører det godt, self ikke på max graffik detalje?
På forhånd tak ![]()
Jeg har en bærbar med en Intel Duo-core (eller hvad fanden de hedder) på 1.8 GHz, 2 gb RAM og et Ati 1600 something grafikkort - med andre ord, en computer fra midten af 2006 og den kører spillet OK - de scener hvor der sker meget tjubang og mange ting som kører på skærmen, så går det lidt sløvt - men jeg vil sige det er spilbart.
Det skal self nævnes at mine settings næsten er de laveste hele vejen rundt , så vidt jeg husker ![]()
Tror jeg sagtens du kan. Kan du evt. lige skrive hvilket GFX du bruger, og hvor stor skærm du har?
Nvidia Quadro ![]()
Du kan godt spille det. Det burde ikke været noget problem. Jeg sidder med en singleCore 3.4 GHz og Nvidia 8800 GTs + 2GB ram, og for mig køre det uden lag !
Okay, 19", så kan du sagtens køre det i højeste opløsning. Men hvilket grafikkort?
Har nu hentet spillet og må sige det virker rigtig fedt... men i multiplayer lagger det sq en del selvom jeg har sat alt på low og "no"
men hva faen køber alligevel en topdata comp inden for det næste stykke tid så mon ikke den kan klare det..
Men tak for svarene herinde ![]()
http://www.tinyurl.dk/11426
Der har du dit svar.. Det første link er alt du behøver..
Børn nu til dags dog...! Slackers of the century!