|
ville bare spørge indtil om der er nogen der har gode/dårlige erfaringer med topdata.dk
overvejer stærkt at købe en maskine derfra nemlig. de har ikke noget e-mærk og har hørt at det er en enkelt fyr der hedder Sony der kører biksen, kun positive ting indtil videre, men dog også kun få.
anyone ?
Jeg synes at de er rigtig gode
. jeg har lige fået min nye computer derinde fra for 2 uger siden.
Den var blevet væk i post danmark, og de vidste ikke hvor den var.. jeg blev lovet at topdata vil sende en ny en hvis jeg ikke fik den indenfor nogle dage fordi det ikke skulle være mit problem.. de fandt den godt nok, men altså jeg synes at de er gode ![]()
har allerede en windows 7 kopi liggende, så overvejer stærkt at bestille den der nemlig ![]()
vil nemlig helst ikke have en pre-installed PC med alle mulige ligegyldige ting liggende ![]()
hader virkelig alle de Acer ting og sager har installeret på den som en del af pre-install, det tager sindsyg lang tid at komme frem til skrivebordet og alt er startet op...
Last edited by The Thomas (2009-10-28 22:00:29)
Du kan roligt bestille fra topdata!
Jeg har nu snart haft min computer i 8 måneder. Den fungere stadig upåklageligt!
der gik 3 dage fra jeg bestilte den til at jeg fik en mail om at jeg kunne hente den (da jeg bor i odense) Så det var bare top dollar!
regner nemlig med at bestille den her fredag når jeg får løn ![]()
Hvad skal du så leve af, resten af måneden ![]()
Har købt 2 computere derfra nu, og har ikke noget at klage over!
Det er 100 % klart det bedste sted at købe sin computer i Danmark, god service, og ufattelig god pris
synes også topdata er helt tip top iorden, har købt min computer der, og de har ganske fornuftige priser og det virker umiddelbart til servicen er i top, kan ikke sige om den er for både mig og en af mine venner har ihvertfald ikke haft nogen problemer med de færdig computere vi købte der. thumps up til topdata
har også lige bestil en core i 7 med et 5850 grafikort der fra i går alså torsdag så nu venter jeg bare på den kommer så kan jeg udtale mig der efter men har en ven der købte der og han er da veldi tilfreds
Kan sige god for Topdate.
Købte min computer derfra for vel 2-3 år siden, den kører stadig fint. Har ikke være formateret én eneste gang :p
Når man køber en computer fra topdata, får man så driver cd'er og alt den slags ting med så installationen går nemt eller?
så skete det endelig, købte bæstet her ![]()
http://topdata.dk/product.asp?product=6390
med den her maskine kan jeg også sagtens køre det nye Directx 11, glæder mig til at se forskellen i Stalker, har hidtil kun kørt med Directx 9 nemlig ![]()
10.000 kr, plus de 400 fordi jeg hellere ville have et Antec Build ![]()
glæder mig til at installere windows 7 på den og kæmpe mig igennem Mass Effect igen ![]()
Last edited by The Thomas (2009-10-30 18:50:36)
Tillykke med den nye computer, fik min i mandags og den er bare dejlig! købte også men med antec 900 kabinettet ![]()
Har også proppet Windows 7 på og det kører sq godt, starter noget hurtigere op end vista.
Lyder sgu godt, har Windows 7 64 bit home premium liggende, som bare venter på PC'en.
Jeg kunne heller ikke dy mig, og købte sku PC'en med Antec kabinet, så federe ud, og umiddelbart vil jeg vove skindet og påstå at den ikke samler lige så meget støv inde i sig.
Støv dræbte mit elskede 8600 GS grafikkort her for et par måneder siden.
men nu får jeg 2 HD 5850'ere så det er sgu inte problem længere ![]()
Og ja i lige måde, tillykke med PC'en ![]()
Last edited by The Thomas (2009-10-30 22:16:26)
#12 ja du får alt med hvad der ville følge med hvis du byggede selv, manualer, driver cd, og diverse stik der sku følge med.
Tak skal du have
Bedømmelser af alle danske firmaer:
inkl. Top data (læs nedenunder)
http://www.trustpilot.dk/review/www.topdata.dk
Tak Scuba... man bliver sku lidt træt af folk ikke rigtig kommer ud over google-rampen når de søger infomation.. Sørgelig udvikling ![]()
er nu meget tilfreds med min bortset fra det bundkort topdata ahr valdt i min pc ikk har ordenlig win 7 understøtlse men det kommer jo nok snar go så skulle det hele nok køre beder
Deres priser er helt bestemt fornuftige og det er trods alt næsten det vigtigste.
Det kan dog knibe med supporten til tider, da responstiden på mails er helt ude i skoven (Hvis man overhovedet får et svar).
Telefornsupporten er derimod fin og så længe man holder sig til den, oplever man nok ikke nogen problemer. ![]()