Boomtown lige nu

297 online
 26 gaming
BTBB / Søger Members til seriøst gaming hold

#1 2009-11-05 22:59:24

Chivava
Member
Registered: 2009-06-03

Søger Members til seriøst gaming hold

Hej Boomtown,

Jeg er igang med at bygge et nyt hold op i Counter-Strike 1.6 og jeg står og mangler i alt 6 spillere udover mig selv, holdet er i www.Brun-Sovs.dk og det koster 20kr pr måned hvor man betaler 120kr af gangen ( dvs 6 mdr ), det er en meget hyggelig clan og folk er flinke derinde, masser af turneringer med præmier osv..

Krav for at joine holdet :

- Være seriøs
- Minimum 16 år
- Have disciplin
- Velfungerende Mikrofon og headset
- Tålmodighed

For at joine så add mig på msn simonbachodense@hotmail.com

Hilsen Chivava

#2 2009-11-06 00:42:55

EXiTuS
Storm Trooper
Registered: 2004-02-20

Re: Søger Members til seriøst gaming hold

Jaaa... Klaner der forventer at man bare smider penge efter dem. Ville vel være en god idé at fortælle hvad de penge skal bruges til. Og det skal satme være det værd da man jo nemt kan finde GRATIS klaner ;P

#3 2009-11-06 20:20:03

!R2eX! Dr_Death
Space Invader
Registered: 2004-08-01

Slettet

Last edited by Elgaard (2009-11-08 13:14:37)

#4 2009-11-08 12:07:16

Chivava
Member

Muligvis koster de klaner ikke penge, men hva får i så ? Vi har penge nok til at rejse flere servers i lang tid, vi har pt 2-3 css servers og 2 cs 1.6 servers og har ikke brug for mere pt, når der er konkurrencer så som turneringer så skal man heller ikke betale fordi konceptet i klanen er at det ikke er dem der skal have overskuddet, men det skal gå til medlemmerne, også derfor man heller ikke skal betale for slap hvis man har et seriøst team og viser man vil det.

Men det er jeres eget valg om i vil betale eller ej, men jeg ser det sådan her :
Man finder ikke mange seriøse klaner som ikke koster penge, fordi ingen kan leve på folk betaler for admin. Den forrige klan jeg var med i var ved at lukke ned fordi Cl'eren betalte over 600kr per måned for servers osv og det giver stort minus på kort tid og sponsors kræver meget for at de gider.

#5 2009-11-08 13:14:17

Elgaard
Administrator
Registered: 2006-05-03

#2, #3 - Er i uenige i clanens betingelser, så hold jeres næse udenfor kommentarerene. Jeres indlæg har jo intet andet formål en at ødelægge tråden.

Det er helt og aldeles normalt at en clan opkræver et mindre beløb pr. måned. Ud over at finansiere servere, så har det også til formål at skræmme mindre seriøse spillere væk. En rigtig god idé faktisk.

Xbox Live: Elgaard [GamerCard]
PSN: Elgaard
Team BBS - BadBoys: Source [www.team-bbs.dk]

#6 2009-11-08 20:00:17

Chivava
Member

Mange tak for kommentaren Elgaard smile
Altid dejligt at se positivt respons big_smile

Håber at folk vil overveje at søge ind i clanen, men op til jer selv om i vil betale ingen der tvinger nogen jo, men det er clanens krav da vi ikke har en kæmpe sponsor til 50+ medlemmer.

#7 2009-11-09 18:28:33

!R2eX! Dr_Death
Space Invader
Registered: 2004-08-01

Jeg undskylder mange gange... Det var ikke min mening at lave "ballade" sad

Men bare fortælle at der ER seriøse klaner der gratis at være medlem i.. En clan kan jo godt være seriøse selvom den pågældende clan ikke har noget super hold.. Men for at opnå noget må man jo starte et sted.. Og vi har så i vores clan valgt at det skal være gratis at være medlem men til gengæld har de enkelte medlemmer så mulighed for at donere hvis der skulle være en skilling tilovers.

Andre claner har også mulighed for at få en server sat op via en arbejdsplads hvor en af medlemmerne tilfældigvis arbejder...

Så det der med at man ikke er seriøs fordi der er gratis at være med i en clan holder ikke... Sorry M8 wink

Last edited by !R2eX! Dr_Death (2009-11-09 18:32:45)

#8 2009-11-09 21:11:00

Chivava
Member

Det er sværere at få en seriøst klan når den er gratis, 2 gode grunde, dem som betaler ( CL'erne ) gider IKKE punge tonsvis af penge ud for at i kan nyde, intet er gratis i livet sådan ser jeg det, og så også, så får du for det meste en masse små børn ind som ikke tager det seriøst, nogle enkelte små børn tager det seriøst og er skide flinke men de fleste er der bare for balade. Jeg tager det også selv mere seriøst når det er en betalingsklan, har selv været i 3x gratis klaner, alle sammen blev betalingsklaner efterhånden og jeg har også valgt at betale da jeg selv mente den var god.

#9 2009-11-11 18:40:27

Boomtown.Admin // Rafter
Astronaut
Registered: 2004-07-21

Meen, man må da godt spørge til hvad pengene skal gå til, for hvorfor gi penge for noget, hvis man kan få den samme ydelse gratis!
Men fint nok du søger efter members.. Nu kan du jo så tilføje hvad pengene skal gå til, kan være det får de sidste tvivlere til at skrive..
Og så mangler der måske lidt info på hvor mange der er i klanen i forvejen, og hvor mange members/hold? For i et af dine senere indlæg, lyder det som om i er 50+... ?
Et lille regnestykke er jo at 50(medlemmer) gange 20(kr pr md) er = 1000 kr/md.. Det vil medlemmer jo sikkert gerne vide hvad det er for services der koster 1000 kr/md.. smile
Bare et forslag til mere info du kunne gi.. smile
Rafter

Boomtown.Admin // Rafter

#10 2009-11-12 09:59:51

Chivava
Member

Vores ledere kører med åbent regnskab så.. og man er selv med til at vælge hvad pengene går til.

Pt er der 3 cs 1.6 teams og 2 css teams

Vi har i alt vi har 4 CL'er og 44 medlemmer

Pengene går fx til turneringer hvor man kan vinde penge, lan parties osv.

og så selvfølgelig også servers

Der har vi en FFA og CW i 1.6

og en FFA og CW i css såvidt jeg husker.

Board footer